martes, 14 de junio de 2016

Reto Junio La pareja creativa

Estic que no paro!!! (Jajaja.... Aixo val per tot el temps que estic sense fer cap entrada...)
En el repte d'aquest mes de La Pareja creativa, en demanen algun treball que sigui de FESTA!!!!
Jo he pensat en una targeta (per variar.....), i després de molts intents fallits, aquesta és la que més m'ha agradat.

Estoy que no paro !!! (Jajaja .... Esto vale por todo el tiempo que estoy sin hacer ninguna entrada ...)
En el reto de este mes de La Pareja creativa, piden algún trabajo que sea de FIESTA !!!!
Yo he pensado en una tarjeta (para variar .....), y después de muchos intentos fallidos, esta es la que más me ha gustado.


He fet la base de cartolina blanca, hi he posat un paper de cercles de Crate Paper de la col·lecció Craft Market.

He hecho la base de cartulina blanca, he puesto un papel de círculos de Crate Papel de la colección Craft Market.




Els cors i els sentiments són de DK design.

Los corazones y los sentimientos son de DK design.



I aquesta és la meva interpretació per el repte de Juny de la Pareja creativa, espero que us agradi!!!!

Y esta es mi interpretación para el reto de Junio de la Pareja creativa, espero que os guste !!!!



Petonets!!!!!

5 comentarios:

  1. Eeeiii, Cris!!! Estàs llançadíssima, noieta! Que bé, com m'agrada tenir a gent a qui conec i aprecio ficada en aquest "mundillo" ben boig, com el dia en què totes estàvem voltant tots els basars de Girona i rodalies, jajaja! Els sentiments i els cors són unes de les adquisicions d'aquell dia?
    Són guapíssims i m'entusiasma com els has introduït a la tarjeta, que t'ha quedat preciosa, de veritat!
    I ara, a veure si tens sort en el sorteig ;)
    Petonets, guapa!

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies Susana!!! Si que són d aquell dia... va ser una tarda molt productiva!!! Petons!!!

    ResponderEliminar
  3. Moltes gràcies Susana!!! Si que són d aquell dia... va ser una tarda molt productiva!!! Petons!!!

    ResponderEliminar
  4. Sencilla y perfecta... preciosa! Me encantan esos toques dorados! Gracias por haber participado en el reto de junio de La Pareja Creativa! Besos

    ResponderEliminar