lunes, 2 de mayo de 2016

Primera entrada, primer repte!!!!

Ostres..... Encara no em crec que jo hagi creat un blog de scrap.... M'ha costat molt decidir-me, però crec que val la pena.

Ostras ..... Todavía no me creo que yo haya creado un blog de scrap .... Me ha costado mucho decidirme, pero creo que vale la pena.

Tinc una costum, un petit ritual: Cada nit, deixo a la tauleta de la meva filla una targeta de scrap. Com una gran majoria de mares, començo a treballar abans que la meva filla es llevi. I suposo que amb aquest petit gest intento compensar-la.... No ho se, és complicat.... Només se que es una cosa que ens fa felices a les dues.

Tengo una costumbre, un pequeño ritual: Cada noche, dejo en la mesita de mi hija una tarjeta de scrap. Como una gran mayoría de madres, comienzo a trabajar antes de que mi hija se levante. Y supongo que con este pequeño gesto intento compensarla .... No lo se, es complicado .... Sólo que es algo que nos hace felices a las dos.

Uff... quin rotllo!! Total, que he creat aquest blog per ensenyar-vos les targetes que vaig fent, i així de pas, m'obligo a presentar-me a algun dels tants (i magnífics) reptes que hi ha,
I per últim, comentar que sóc "novata", tant en això del blog com en el tema de l'scrap....

A veure que en surt..!!!!

Uff ... qué rollo !! Total, que he creado este blog para enseñaros las tarjetas que voy haciendo, y así de paso, me obligo a presentarme a alguno de los tantos (y magníficos) retos que hay,
Y por último, comentar que soy "novata", tanto en esto del blog como en el tema del scrap ....

A ver que sale .. !!!!

I comencem!!! Aquesta és la targeta que he fet per al repte de Cocoloko. El tema són les flors, i jo les he fet servir com a fons de la targeta. És una shaker card (la primera que faig!!). És base de cartolina blanca (de moment no tinc gaire material :( però tot arribarà!) i els segells són de la col·lecció Bonica de Gigi et moi (m'encanten!!!).

Per ser la primera.. n'estic molt orgullosa!

Y empezamos !!! Esta es la tarjeta que he hecho para el reto de Cocoloko. El tema son las flores, y yo las he usado como fondo de la tarjeta. Es una shaker card (la primera que hago !!). Es base de cartulina blanca (de momento no tengo mucho material :( pero todo llegará!) Y los sellos son de la colección Bonica de Gigi et moi (me encantan !!!).

Para ser la primera .. estoy muy orgullosa!

P.D. Predoneu la qualitat (i l'etil) de les fotos

P.D. Perdonad la calidad (y el estilo) de las fotos


8 comentarios:

  1. Enhorabuena por tu blog Cris. Yo también lo tengo desde hace poquito.La tarjeta es una monada. Me encanta el fondo que le has puesto. Por cierto, Bonita costumbre dejar a tu niña una tarjeta todos los días . Gracias por participar en el reto de Cocoloko y mucha suerte . Besos

    ResponderEliminar
  2. Muy muy bonita! muchas gracias por participar en el reto Cocoloko! mucha suerte! ah y enhorabuena por el blog! un beso!

    ResponderEliminar
  3. Quina targeta més maca i qun detall mes xulo que tens amb la teva filla.
    Per cert, enhorabona per haver obert el blog!!!
    Moltes gràcies per participar al repte de cocoloko, molta sort!

    ResponderEliminar
  4. Hola Cris! Enhorabona per el detall que tens amb la teva filla i la il·lusió amb la que ho fas! La tarjeta m'encanta, molt maca!
    Gràcies per participar al repte de Cocoloko. Et desitjo molta sort.

    Petons!

    ResponderEliminar
  5. Me encantan las shaker! Es la primera? pues te ha quedado genial! Muchas gracias por participar en el reto de Cocoloko, mucha suerte!
    Un besico

    ResponderEliminar
  6. Pues este més con retraso por problemas con el internet, pero me encanta tu tarjeta! Y ese cuqui sello de Gigi... Que bonica!! Felicitats pel treball! I gràcies per participar!!

    ResponderEliminar